Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop
Vilišová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma "Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop" se zabývá propojením marketingové komunikace a udržitelné módy. Pojednává o značce WIN WIN love, jejím vzniku a komunikační strategii. V teoretické části práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix, u něhož pak dále rozebírá reklamu, podporu prodeje, public relations, přímý marketing a osobní prodej. Popisuje teoretická východiska spjatá se značkou, rozebírá její identitu a hodnotu. V deskriptivní části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu podle modelu Galaxie GIM. V analytické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu, dále pak popisem současné komunikace s ohledem na její silné a slabé stránky, a na závěr hodnotí jednotlivé faktory značky pomocí SWOT analýzy. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování prostřednictvím dotazníku. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.
Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček
Novotná, Alžběta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček Cíle: Hlavním cílem práce je navržení komunikační strategie, která povede k rozšíření ženské členské základny ultimate frisbee v České republice. Metody: V práci je použita metoda kvalitativní ve formě osobního dotazování a interview a metoda kvantitativní ve formě sekundární analýzy dat. Pro určení vzorku dotazovaných byla použita metoda prostého záměrného výběru. Výsledky: Výsledky práce se zakládají na analýze sekundárních dat, rozhovoru s předsedou asociace a osobním dotazování 30 hráček ultimate frisbee a ústí ve čtyři návrhy na komunikaci ČALD. Klíčová slova: Česká asociace létajícího disku, Světová federace létajícího disku strategie marketingové komunikace, marketingová komunikace, netradiční sportovní hry.
Marketing as it relates to special diets
Townsend, Carena Ashley ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat jak marketingové komunikační strategie ovlivňují spotřebitele ve Spojených státech a Velké Británii k nákupu bezlepkových produktů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu a koncepty marketingové komunikace vztahující se k potravinářskému průmyslu zaměřenému na bezlepkové produkty. Druhá kapitola se zaměřuje na problém lepku při výrobě potravin, vzestup a rozšiřování výroby produktů neobsahujících lepek a na související ekonomické dopady. Třetí kapitola porovnává marketingové strategie společnosti Barilla, a to na příkladu jejich bezlepkových těstovin a těstovin obsahujících lepek, uplatňované ve Spojených státech a ve Spojeném království. Poslední kapitola shrnuje provedený výzkum, realizovaný s cílem pochopit, jaké různé vlivy vedou spotřebitele na obou trzích k tomu, aby nakupovali produkty Barilla.
Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček
Novotná, Alžběta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček Cíle: Hlavním cílem práce je navržení komunikační strategie, která povede k rozšíření ženské členské základny ultimate frisbee v České republice. Metody: V práci je použita metoda kvalitativní ve formě osobního dotazování a interview a metoda kvantitativní ve formě sekundární analýzy dat. Pro určení vzorku dotazovaných byla použita metoda prostého záměrného výběru. Výsledky: Výsledky práce se zakládají na analýze sekundárních dat, rozhovoru s předsedou asociace a osobním dotazování 30 hráček ultimate frisbee a ústí ve čtyři návrhy na komunikaci ČALD. Klíčová slova: Česká asociace létajícího disku, Světová federace létajícího disku strategie marketingové komunikace, marketingová komunikace, netradiční sportovní hry.
Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop
Vilišová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma "Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop" se zabývá propojením marketingové komunikace a udržitelné módy. Pojednává o značce WIN WIN love, jejím vzniku a komunikační strategii. V teoretické části práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix, u něhož pak dále rozebírá reklamu, podporu prodeje, public relations, přímý marketing a osobní prodej. Popisuje teoretická východiska spjatá se značkou, rozebírá její identitu a hodnotu. V deskriptivní části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu podle modelu Galaxie GIM. V analytické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu, dále pak popisem současné komunikace s ohledem na její silné a slabé stránky, a na závěr hodnotí jednotlivé faktory značky pomocí SWOT analýzy. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování prostřednictvím dotazníku. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Keprta, Jan ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého průmyslu a je definováno, kdy došlo k největšímu růstu nízkonákladových leteckých společností. Je zde též popsána analýza dopadů tohoto růstu na různé části marketingového mixu leteckých společností. V poslední kapitole jsou posány výsledky výzkumu na chování spotřebitelů v leteckém odvětví.
Návrh komunikační strategie vybraného produktu
Lorenc, Marek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Mlčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie Sportovních her České Kanady. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingu služeb, marketingové komunikace zahrnující nástroje komunikačního mixu, procesy STP a strategii. Praktická část práce charakterizuje Sportovní hry České Kanady. Je zde popsán výchozí stav komunikace a na základě dotazníku je navržená strategie vedoucí k jejímu zlepšení.
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.
Využití marketingu v řízení malé a střední firmy
Smejkalová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce (dále také DP) nese název "Využití marketingu ve strategickém řízení a plánování malé a střední firmy". Předmětem DP je smysluplný, kauzální, systematický a prakticky upotřebitelný rozbor dotčené problematiky s následnou aplikací akademických poznatků v podobě návrhu marketingové strategie pro potřeby firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Působí na trhu jako prodejní maloobchod s lyžařskými, snowboardovými, běžkařskými potřebami. Dále poskytuje servis a půjčovnu. Diplomová práce se zabývá sestavením strategického marketingového plánu firmy SkiServis Kunžak. Firma SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal) dosud neměla zpracovanou marketingovou strategii. Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů. Teoreticko-metodologická opora pro následnou praktickou (aplikační) část. Jsou v ní definovány často užívané pojmy týkající se úspěšné existence malých a středních podniků v tržním konkurenčním prostředí ("strategie", "inovace", "marketing 21. století", "specifika malých a středních firem", "strategické aliance"). Dále je v této části rozpracován akademický náhled na problematiku marketingové komunikační strategie. Praktická (aplikační) část vychází z marketingové situační analýzy firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Prostřednictvím analýzy SWOT je proveden návrh základního typu strategie, následně je sestaven návrh marketingové strategie komunikačního mixu. Závěrečný oddíl synteticky shrnuje výsledky jednotlivých analytických kapitol. Rovněž zde nalezneme nastínění problematiky pro budoucí šetření.
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Charopkin, Aliaksandr ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou proměnných marketingového a komunikačního mixu, analýzou a zhodnocením marketingových a komunikačních nástrojů a postupu české pobočky společnosti Philip Morris a návrhem případných úprav. Práce je rozdělená do několika části. První část je zcela teoretická a je věnovaná obecným marketingovým pojmům a definicím. Druhá část se zabývá specifikou tabákového trhu a rozsahem a dopady existujících regulací. V poslední části je popsána zkoumaná společnost, její postupy a využívané nástroje, je provedeno zhodnocení a jsou předložené návrhy ke zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.